25 november 2022 om 00:00
iBOOD

Audio

Audio
Ga voor een oorgasme!

Voor alle muziekliefhebbers die hun playlists en favoriete albums willen blazen, of gewoon rustig willen luisteren.

25 november 2022 om 16:39
piercke Gebruiker

Ik heb 1 gekocht zeer goede geluidskwaliteit  perfecte prijs kwaliteit een aanrader .spijtig hgeen optische verbinding

Beantwoorden

27 november 2022 om 11:11
commando1960 Gebruiker

Is de tv hier op aan te sluiten?

Beantwoorden

27 november 2022 om 13:38
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag commando1960,

Over welke deal gaat je vraag?

Beantwoorden

27 november 2022 om 13:51
commando1960 Gebruiker

Audio affairs

Beantwoorden

27 november 2022 om 22:12
Moderator Paul Moderator

Als jouw tv over HDMI ARC beschikt en niet zwaarder is dan 80 kg dan is dat mogelijk.

Beantwoorden

28 november 2022 om 16:46
Alex070 Gebruiker

Hi, ik heb een vraag over de Yamaha Soundbar.
Wij hebben een TV met een draai- en kantelbare beugel, dus is het mogelijk de soundbar vast te maken aan de tv/beugel?
Want als we de TV draaien willen we geen verlies van geluid hebben natuurlijk.

Beantwoorden

28 november 2022 om 17:11
Moderator Youri iBOOD Moderator

Hi Alex070, als jullie een beugel hebben gekocht die dat ondersteunt zou dat prima kunnen. Echter hebben wij geen inzicht in de beugel die jij momenteel aan de muur hebt hangen en of deze een soundbar ondersteunt.

Beantwoorden

28 november 2022 om 20:42
Marilyn212 Gebruiker

Ik kreeg afgelopen weekend mn 2 sets Ugreen earbuds aan. Er wordt gesproken van 24u speeltijd (met case, elders vond ik 5 en half uur single load). Lijkt me dan toch niet normaal om telkens na 45 min al een melding te krijgen van low battery om na 1u en 20 min effectief uit te vallen. Ik wou nu vergelijken met de tweede set, maar wou toch eerst even informeren hoe het eventueel zit met de retour van dergelijke gebruikte artikelen.

Beantwoorden

28 november 2022 om 21:57
Moderator Paul Moderator

Retourneren kan alleen als de earbuds nog niet gebruikt zijn. Daarnaast kan je niet een ‘halve deal’ retourneren. Omdat de Ugreen earbuds per 2 werden aangeboden kan je niet slechts 1 setje terugsturen.

Het is wel van belang dat je de eerste keer de case extra lang oplaadt om zeker te weten dat deze vol is en niet meteen loskoppelt wanneer het lampje groen is. Bovendien wordt de batterijduur doorgaans beter na een aantal keren opladen.

Maar als je van mening bent dat er sprake van een defect is, kan je het beste contact met de klantenservice opnemen om de mogelijkheden te bespreken.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.