25 november 2022 om 00:00
iBOOD

Witgoed

Witgoed
Van huishouden tot keuken.

Witgoed dat niet aan je neus voorbij mag gaan! Nu extra goedkoop omdat het weg moet.

25 november 2022 om 08:14
doejan Gebruiker
26 november 2022 om 00:17
FlyingDuck Gebruiker

Of iBOOD of de aanbieder op Bol hebben de prijs aangepast maar iBOOD is nu wel goedkoper als ik kijk..

Beantwoorden

27 november 2022 om 00:25
Gillemans Gebruiker

Komt de mill sg2000 LED nog terug in voorraad? zou voor de winter wel wat extra warmte kunnen gebruiken :)

Beantwoorden

27 november 2022 om 13:40
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Gillemans,

Helaas is het op is op in deze sale. Je kunt wel altijd de inkopers tippen en wie weet komt hij nog eens voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

27 november 2022 om 10:27
Magellaan Gebruiker

Vraag ivm de smeg gas kookfornuis. De knoppen zijn die regelbaar van minimum naar maximum?

Beantwoorden

27 november 2022 om 13:44
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Magellaan,

Ja dat kan met de knoppen.

Beantwoorden

28 november 2022 om 09:17
deviantkiller Gebruiker

Kan iemand mij advies geven over de Mill wifi socket? Ik heb in het verleden een IB900DN Mill verwarming gekocht via ibood, maar de handleiding was ontbrekend en de website van de fabrikant is amper info in het Engels. Vind dus niets terug of deze compatibel is met de wifi socket…

Alvast bedankt.

Beantwoorden

28 november 2022 om 19:44
Moderator Niek Moderator

Goedenavond deviantkiller,

Op de website van Mill wordt aangegeven:
Hij is geschikt voor gebruik bij Mill paneelverwarming en olieradiatoren maar NIET voor de convectie serie of ventilatiekachels aangezien deze niet onbeheerd mogen aanstaan.

Beantwoorden

29 november 2022 om 08:49
deviantkiller Gebruiker

De IB900DN is een paneelverwarming. Maar er stond echter bij vermeldt dat enkel “recente” verwarmingen compatibel zijn ermee en ik vind dus nergens wat men bedoelt met “recent”. Maar aangezien de actie al voorbij is, ook niet veel nut meer aan. Toch bedankt.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.