Of iBOOD of de aanbieder op Bol hebben de prijs aangepast maar iBOOD is nu wel goedkoper als ik kijk..
Komt de mill sg2000 LED nog terug in voorraad? zou voor de winter wel wat extra warmte kunnen gebruiken :)
Goedemiddag Gillemans,
Helaas is het op is op in deze sale. Je kunt wel altijd de inkopers tippen en wie weet komt hij nog eens voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.
Vraag ivm de smeg gas kookfornuis. De knoppen zijn die regelbaar van minimum naar maximum?
Goedemiddag Magellaan,
Ja dat kan met de knoppen.
Kan iemand mij advies geven over de Mill wifi socket? Ik heb in het verleden een IB900DN Mill verwarming gekocht via ibood, maar de handleiding was ontbrekend en de website van de fabrikant is amper info in het Engels. Vind dus niets terug of deze compatibel is met de wifi socket…
Alvast bedankt.
Goedenavond deviantkiller,
Op de website van Mill wordt aangegeven:
Hij is geschikt voor gebruik bij Mill paneelverwarming en olieradiatoren maar NIET voor de convectie serie of ventilatiekachels aangezien deze niet onbeheerd mogen aanstaan.
De IB900DN is een paneelverwarming. Maar er stond echter bij vermeldt dat enkel “recente” verwarmingen compatibel zijn ermee en ik vind dus nergens wat men bedoelt met “recent”. Maar aangezien de actie al voorbij is, ook niet veel nut meer aan. Toch bedankt.
https://www.bol.com/nl/nl/p/xiaomi-roborock-h7-steelstofzuiger/9300000046281280/
Goedkoper en gratis verzenden