24 mei 2022 om 00:00
iBOOD

Decoded Magnetic Traction Strap | Apple Watch Series 1 t/m 7

Ook verkrijgbaar in 2.Decoded Leather Magnetic Traction Straps, 3.Decoded Leather Magnetic Traction Straps

Decoded Magnetic Traction Strap | Apple Watch Series 1 t/m 7 Decoded Magnetic Traction Strap | Apple Watch Series 1 t/m 7 Decoded Magnetic Traction Strap | Apple Watch Series 1 t/m 7

Geef een nieuwe look aan je Apple Watch met één of meerdere van deze volnerf leren bandjes (dark taupe is gemaakt van silicone).

24 mei 2022 om 08:22
VincentHanhart Gebruiker

Is het bandje ook geschikt om mee te sporten?

Beantwoorden

24 mei 2022 om 09:58
elk002 Gebruiker

Mis plaatjes van matt navy en olive (leer)? Is dit ergens zichtbaar

Beantwoorden

24 mei 2022 om 11:37
Moderator Thomas Moderator

Zouden er tussen moeten staan als je naar beneden scrollt.

Beantwoorden

24 mei 2022 om 10:22
luba Gebruiker

Die ‘Matte Navy’ is die blauwe veronderstel ik?

Van die ‘Matte Navy’ staat ook nergens beschreven voor welke Watch serie die geschikt zijn?

Wat zijn die opties ‘Decoded silicone magnetic straps’, …? Wat is het verschil tussen optie 2 en 3 hierin (exact dezelfde beschrijving)? En waarom kan ik hierin kiezen: ik zou veronderstellen dat de silicone strip bij de silicone bandjes hoort en de leather strip bij de leren bandjes? Of kan ik een leren bandje kiezen met een silicone strip en vice versa?

Conclusie: zeer veel onduidelijkheden bij deze deal.  En ik bestel dan ook niets tot dit verduidelijkt is.  Bedankt

Beantwoorden

24 mei 2022 om 10:38

We hebben het even weggelegd bij ibood.

Beantwoorden

24 mei 2022 om 12:49
Henneke60 Gebruiker

Wat is het verschil tussen liet en regular  bij het bestellen?

Beantwoorden

24 mei 2022 om 16:30
Moderator Karen Moderator

Wat ik op internet kan vinden is dat het verschil vooral in het materiaal zit.
voor de zekerheid vraag ik het nog even na

Beantwoorden

25 mei 2022 om 20:16

Helaas hebben we niet op tijd een antwoord weten te krijgen, excuses hiervoor.

Beantwoorden

24 mei 2022 om 16:09
esthervandijck Gebruiker

Wat is de matte navy en verschil tussen lite en regular? Probeer de blauwe al weet ik hoe lang te vinden maar zie hem nergens staan.

Beantwoorden

24 mei 2022 om 16:30
Moderator Karen Moderator

De Matt navy zit bij de Silicone optie en de Blue variant zit bij de 3. leather optie
Wat ik op internet kan vinden is dat het verschil vooral in het materiaal zit.
voor de zekerheid vraag ik het nog even na

Beantwoorden

25 mei 2022 om 20:15

Helaas hebben we niet op tijd een antwoord voor je kunnen regelen, excuses hiervoor.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.