Special price for you, my friend.
Merk: Apple
Type: iPhone SE (2020) | A2296 (Japans model)
Garantie: 2 jaar
(i) Bij deze iPhone SE levert Apple geen lader. Houd er dus rekening mee dat je geen lader ontvangt.
(ii) Dit model komt uit Japan. Het enige verschil met de EU-modellen is het feit dat je het klikgeluid van de camera niet uit kan zetten (dit is trouwens wel mogelijk met een te downloaden app van derden). De LTE-banden zijn gewoon hetzelfde als bij het EU-model.
Display
Capaciteit
Chip
Camera
Video opnemen
Camera voorzijde
Spat-, water en stofbestendigheid
Touch ID
Mobiel en draadloos
Locatiebepaling
Videogesprekken
Audiogesprekken
Voeding en batterij
Sensoren
Besturingssysteem
Simkaarten
Fysieke kenmerken
Ja, op tweakers.net/pricewatch is dit de laagste prijs! prima aanbieding.
*knip*
Edited by: Lisa
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.
even duur als deze? En welke aanbieder?
Mijn berichtje is verwijderd, maar ik bedoelde dat ik bij iBood enkele weken terug dezelfde aanbieding had gekocht en dat ze toentertijd de scherpste aanbieding hadden. Dus blijkbaar wat ongelukkig geformuleerd want was juist positief voor iBood ;)
Is dit een refurbished model of nieuw?
Goedemorgen Bel20,
Deze is nieuw!
Valt deze onder de algemene Apple garantie? Vermoedelijk wel, ook als het apparaat (officieel) uit Japan komt.
Goedemorgen JACvanderLinden,
Ja deze vallen onder de algemene Apple garantie.
Was paar weken terug hier 329 euro lol
Daar vergis je je in. Was ook €389,95.
Eind oktober hadden we een flashsale met refurbished iPhones. Misschien doel je op zo’n deal.
Vraag: met welke app kun je de klik van de sluiter uitzetten? Ik kan dat nergens vinden….
test
Vraag: met welke app kun je de klik van de sluiter uitzetten? Ik kan dat nergens vinden….
Kan iemand mij vertellen of dit de beste deal is op dit moment?